Klachtenprocedure

Klachten
Klanttevredenheid staat bij Time 4 Supplements hoog in het vaandel. Als je om wat voor reden dan ook ontevreden bent, dan horen wij dat graag. Alle klachten worden serieus behandeld en wij proberen altijd tot een passende oplossing te komen. 

Mocht je niet tevreden zijn, dan verzoeken wij de klacht te melden. Daarmee stel je ons in de gelegenheid de klacht op te lossen en je helpt ons de kwaliteit hoog te houden. Wij zijn er tevens bij gebaat dat je tevreden bent over onze webshop. 

Suggesties
Mocht je een suggestie hebben voor ons, laat het ons dan gerust weten. Bijvoorbeeld over wat er verbeterd kan worden of wat je mist in ons assortiment. Wij vernemen het graag via het contactformulier of per e-mail info@time4supplements.nl

Procedure voor het melden van een klacht
1. Bel, mail info@time4supplements.nl, vul het contactformulier in of stuur een brief.
2. Zodra wij de klacht binnen hebben krijg je daarvan een bevestiging.
3. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je daarvan op de hoogte stellen.
4. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is hier te vinden.

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, dan bestaat de mogelijkheid om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.